istories.gr - Η δική σου φωνή στο διαδίκτυο

Υπό την πρόφαση της απόσυρσης

Μέτρα για την απόσυρση ή αύξηση των τελών κυκλοφορίας με κάλυψη την απόσυρση;
Κάτι τέτοιο θυμίζουν (και είναι, ας μην κρυβόμαστε) τα μέτρα για την απόσυρση των αυτοκινήτων παλαιότερης τεχνολογίας που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή στους Ελληνικούς δρόμους. Με απλά μαθηματικά η απόσυρση δεν συμφέρει και δεν είναι εφικτή για την μικρομεσαία τάξη με αποτέλεσμα να κληθεί να πληρώσει έως και 150 ευρώ χαράτσι στα τέλη κυκλοφορίας, εφόσον το νομοσχέδιο τελικά περάσει.

Πώς θα ήταν φυσικά δυνατόν να συμφέρει μια τέτοια πρόταση; Με κίνητρα που θα είχαν καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα σε αυτούς που ...δεν μπορούν να τα αντικαθιστούν κάθε 2-3 χρόνια.

Πώς είναι δυνατόν κ. κ. Υπουργοί και μέλη της κυβέρνησης ένας άνθρωπος ο οποίος δυσκολεύεται αυτή τη στιγμή να βγάλει πέρα τις υπάρχουσες δανειακές του υποχρεώσεις να καταφέρει να συγκεντρώσει ένα ποσό της τάξης των 15.000 ευρώ περίπου για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας και κλάσης Α ;

Από αδύνατον έως πάρα πολύ δύσκολο… στην ήδη δύσκολη οικονομικά περίοδο που διανύουμε και η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις όλων των οικονομικών παραγόντων της χώρας θα ενταθεί μέσα στους επόμενους μήνες.

Το μέτρο της απόσυρσης θα το χαρακτηρίζαμε λοιπόν, μέτρο για την ενίσχυση της αγοράς αυτοκινήτου και εισπρακτικό όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας.
Από την άλλη, και να θέλει κάποιος αυτή τη στιγμή να αγοράσει νέο αυτοκίνητο καινούργιας τεχνολογίας το οποίο θα πληροί τις νόρμες Euro 5 όσον αφορά την δυνατότητα χρηματοδότησής του από τις Τράπεζες οι οποίες ήδη έχουν υπερβολικά αυξημένες επισφάλειες;

Με απλά μαθηματικά λοιπόν, όταν θα πρέπει κάποιος να πληρώσει 15.000 ευρώ για τα επόμενα 5 χρόνια στην αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου του… θα το ξανασκεφτεί και θα πληρώσει 150 x 5 = 750 ευρώ και θα έχει την ηρεμία του.

Όπως και να το κάνουμε κύριε Σουφλιά είναι προτιμότερο να πληρώσεις στα τέλη κυκλοφορίας το ποσό αυτό παρά να αγοράσεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο το οποίο κοστίζει όσο οι ετήσιες αποδοχές …του εργαζόμενου όχι οι δικιές σας που το σκεφτήκατε και να μην έχεις και το άγχος να το καταστρέψεις και αυτό στους άθλιους Ελληνικούς Δρόμους για τους οποίους υποτίθεται πληρώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας πλην όμως η κατάστασή τους δεν μπορεί να χαρακτηριστεί παρά ως «καρόδρομοι» γεμάτοι «λακκούβες» και προβλήματα… δρόμοι καρμανιόλες.

Τί να το κάνουμε κύριε Υπουργέ το νέο αυτοκίνητο που είναι πιο ασφαλές και πιο γρήγορο όταν στην 1η του διαδρομή θα καταστραφεί από τις κακοτεχνίες των εργολάβων για τις οποίες ευθύνεστε;

Ας μην μιλάμε λοιπόν για νέα μέτρα απόσυρσης καλύτερα αλλά για αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Το πρόβλημα φυσικά που δεν διορθώνει ούτε αυτή αλλά ούτε και οι επόμενες ρυθμίσεις για τα τέλη κυκλοφορίας είναι το γεγονός πως ενώ το δικό σας υβριδικό αυτοκίνητο κοστίζει περί τις 70.000 ευρώ το αυτοκίνητο που θα μπορεί να αγοράσει ο Ελληνικός λαός στην πλειοψηφία του έτσι όπως τον έχετε καταντήσει και οι 300 της Βουλής… δεν θα μπορεί να κοστίζει περισσότερο από 750 ευρώ … διότι ούτε τόσα δεν καταφέρνει να αποταμιεύσει ο μέσος Έλληνας, πληρώνουμε τα ίδια τέλη κυκλοφορίας κύριοι!
Όταν το αυτοκίνητο αυτού που με τα προηγούμενα μέτρα σας τον βάλατε στο «λούκι» και αγόρασε ένα αυτοκίνητο δύο χιλιάδων κυβικών εκατοστών το οποίο κοστίζει 30.000 ευρώ ενώ το δικό σας κοστίζει 100.000 ευρώ και πληρώνουμε τα ίδια τέλη κυκλοφορίας και την ίδια εφορία;

Φροντίστε λοιπόν όλα τα άλλα προβλήματα που συνθέτουν το πρόβλημα της μόλυνσης και αφήστε τον υποτιθέμενο πόνο για το περιβάλλον προστατεύοντας τα δάση μας και αντικαθιστώντας τα απαρχαιωμένα αεροπλάνα αλλά και πυροσβεστικά οχήματα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας.

www.istories.gr